torsdag 13 april 2006

Buhää

Min dator är sjuk. Han har ont i grafikkortet och hårddisken har fått en infarkt. Och vårdgarantin kommer inte med nya delar förrän efter helgen. Blä!!!
Så, framför ligger en långhelg då jag får slåss med både söner och make om barnens dator. Bedrövligt var ordet!!!
Gissningsvis kan jag inte komma åt min mail, jag kan inte tömma kameran, jag kommer inte åt mina favoritadresser och framförallt - jag kan inte titta på TV och surfa samtidigt.
Vilket kvalificerat tidsslöseri att först se ett program på TV:n i vardagsrummet och sedan gå upp och läsa lite bloggar, mail, nyheter osv. I och för sig kan jag vika tvätt under tiden jag ser en film men det känns lite märkligt ändå.
Så ... kära maillistevänner, jag får önska er Glad Påsk så här och så får ni skriva i era bloggar om det händer något spännande :-)

Inga kommentarer: