torsdag 6 april 2006

Nu har det varit tyst...

...länge nog. Vet inte vad som hände men står här ingenting var det antagligen alldeles tomt i huvudet gissar jag :-)

Sitter här med huvudvärk efter att ha druckit kaffe och cola flera dagar i sträck. Nu är det visst avgiftning som gäller *ler*
Förra veckan bytte företaget min älskling jobbar på lokaler så han jobbade både dag och natt. Och förståss innebar det att mina dagar blev ganska fullmatade också. Hann i alla fall med två tandläkarbesök och en hårklippning. Och sedan var det ju klassfest i Kumla på lördagen.

Oj, så roligt det vara att träffa alla igen. 13 år sedan vi hade klassfest sist men de flesta var sig ändå lika till utseendet. En stor skillnad var att när vi träffades -93 föll alla in i sina gamla roller mer eller mindre. Nu tror jag alla blivit betydligt säkrare i sig själva och vem man är så det blev på ett sätt som att möta nya personer. Väldigt trevligt!

Bebis H fick följa med till Närke och min kära faster A passade honom under kvällen. Roligt att sitta och prata bort halva natten sedan - mindre roligt väglag att köra hem i på söndagsmorgonen men det var det värt och allt gick ju bra.

Nu ska det bli lite ordning på torpet och det kommer inte dröja så länge innan jag skriver igen.

Inga kommentarer: