torsdag 1 januari 2009

GOTT NYTT ÅR till er alla

Hejdå 2008
Välkommen 2009

4 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma till dig och din familj!
Har du fått mitt mail?
Kram

Lallamen sa...

Jag har fått ditt mail men inte hunnit så långt i tankegången att jag svarat :-)
Önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år. Det är inget enkelt år som ligger framför men det är ett viktigt år och jag hoppas och tror att ni också ska kunna känna mycket glädje. Det är ni så värda!

Tror jag ligger lågt med tankeverksamheten så länge jag kan ;-) men nästa vecka återgår livet till lite mer vanliga rutiner och då ska vi väl kunna tänka så långt framåt som vårkanten *s*
Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Gott Nytt År!!

Njut en vecka till innan skolan kör igång igen..
Eller är det då vi ska börja njuta när barnen är i skolan på förmiddagarna? ;)

Kram Jeanette


Hur går det med skattjakten förresten?
Jocke blev helt såld. Han vann tom. en I-Pod! Haha!

Agda-Magda sa...

Ha! Det var mej en riktigt koncis nyårshälsning. Kul!