måndag 7 januari 2008

Allvaret börjar

Imorgon är det skolstart igen. Tre morgontrötta barn som ska förmås att kliva upp kl 7 istället för kl 9... Tur att jag själv är så ruskigt morgonpigg - eller, så var det ju inte nej. Det blir spännande och antagligen ett par ganska gnälliga dagar innan rutinerna börjar sitta på plats. Lilla A är i alla fall överlycklig. Hon har längtat efter sina vänner och lärare sedan dagen efter julavslutningen :-)

Själv förbereder jag mig för helgens begivenhet. Jag ska laga mat på slottet!!! Förvisso bara Uppsalas slott men ändå. Framförallt ska det bli väldigt roligt att få hjälpa just det här brudparet. De är verkligt härliga människor och de är så värda ett riktigt "guld"-bröllop. Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att min del ska bli så lyckad som möjligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fran emot, att som gäst, få njuta av maten... :)

Anonym sa...

Ser fram emot...

Märkligt vad nära varandra vissa tangenter sitter...

alfons sa...

mamma kola min sajt

alfons sa...

mama kola min blog