onsdag 23 maj 2007

Man borde inte sova när natten faller på

Jag skrev visst tidigare att jag skulle sova efter gympan.
Säkert en bra idé men planerna ändrades.

Det blev Ladies night out istället. Syster Yster, Agda-Magda och undertecknad gjorde stan osäker. I sanningens namn ska jag väl medge att så värst osäker blev den nog inte. Med en höggravid kvinna i följe går det ganska lugnt tillväga och vi åt en fantastisk middag och pratade massvis. Kött, Kök & Bar serverade som vanligt mat i absolut toppklass och sällskapet var också i absolut toppklass. Jag är så tacksam och glad att dessa två underbara människor finns i mitt liv. Att få prata ostört och faktiskt kunna prata färdigt om ett ämne är vi inte direkt bortskämda med... En lyxig kväll indeed.

Avslutade sedan med att cruisa förbi slottet för att se om japanska kejsarparet ville hänga med på en kvällsfika men vi fick inget napp. Såg dock ett antal pingviner och festklädda damer vandra ner mot staden. Verkar som att de hade trevligt i alla fall

Inga kommentarer: