lördag 21 april 2007

Pensionsbesked

Öppnade årets värdebesked angående min avtalspension.
Verkar som jag går strålande tider till mötes...

Din Avtalspension SAF-LO per den 31 december 2006

Värdebeskedet visar hu mycket du hittills tjänat in till denna pension. Vi har inte gjort några beräkningar på vad du kommer att tjäna i framtiden. Nya premier som betalas in påverkar din pension.

Traditionell försäkring, från 65 år och livet ut
Pension, varav garanterat belopp: 4 kronor per år

Visst verkar det bli bra. 33 öre extra i månaden - undrar vad man får för det år 2035

1 kommentar:

Agda-Magda sa...

Jag säger som min lilla mormor alltid sade till mig innan vi skildes åt. Då tryckte hon en tia i näven på mig och så sade hon lite skrockande: "Ta den här och köp dig något riktigt fint!". "Tack snälla mormor! Det ska jag verkligen göra", kontrade jag. Kom att tänka på henne när jag såg ditt pensionssparande. Så kära Maddeluskan, ta och köp dig något riktigt fint!