söndag 8 juli 2007

Legoland nästa

Jag har just sparat sisådär 5-600 kr. Plättlätt. Klippte två söner och en make. Älsklingen är nu cirkus 1/2 kg hår fattigare ;-) Från 12 cm till 3 mm. En viss skillnad kan jag säga.

Vi är i full gång med semesterförberedelser just nu. Imorgon går första semesterlasset och då ska allt vara färdigpackat. De nyklippta herrarna ska börja med att åka till farmor i Säffle ett par dagar. Tanken var att vi skulle åkt hela familjen men jag kände att jag inte pallade tempot riktigt. Visst, packa är en sak men att komma hem till ett hus i fullt kaos ett par dagar innan Europakonferensen börjar skulle bli övermäktigt.
Så nu åker de stora iväg med bilen fullpackad och jag har ett par dagar på mig att plocka och fixa här hemma. På onsdag åker jag med de två små X2000 ner till Göteborg och sammanstrålar med mormor och morfar, resten av den egna familjen och Syster Yster med familj. Tidigt torsdag morgon åker vi sedan vidare till Danmark och Legoland. Gissa om några längtar!!!

Inga kommentarer: