söndag 29 januari 2006

Har blivit utmanad

Det är Ina som tycker att jag ska avslöja saker om mig själv:
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

*Jag får ont i huvudet då jag äter barbequechips
*Jag kan gå och lägga mig utan att ta bort sminket
*Jag tjuvkikar oftast i slutet av böcker jag ska läsa eller kollar upp på nätet hur filmer jag ska se slutar. Är det sorgliga slut hoppar jag det helst
*Jag väljer lättaste nivån då jag spekar dataspel så jag säkert vinner
*Just nu längtar jag efter stekta fiskpinnar med äppelmos.

Jag vill veta mer om Millan, Majsan67, litenpyret, Pillan och Umeboshi och utmanar dem därför med den här lilla ovaneenkäten

Inga kommentarer: