onsdag 11 januari 2006

Varför, varför, varför?

Ja, det mal i huvudet mest hela tiden.

Hårddisken har pajat ihop i ena datorn (vissa delar är ohjälpligt skadade heter det) och har jag gjort de backuper på våra foton som jag tänkt att göra de senaste veckorna... Nej, förståss har jag skjutit upp det och nu sitter jag här med skägget i brevlådan.

Vi har lyckats föra över en del t.ex. har alla bilder från 05 klarat sig över till en annan dator. Bilderna från Alvas födelse är också fixade, tack och lov. Men mitt skrytkort med Alva, mig och Christian Olsson kärvar fortfarande. Tur att maken har jobbat som supporttekniker och att huset är fullt med andra datorer som går att mixtra med. Håller tummarna att det mesta ska gå att rädda.

Och alla mail. Tänk allt jag skrev när jag väntade stora A och stora V - de får bara inte vara borta.

Backup, backup, backup, backup, backup, backup, bac...

Inga kommentarer: